از نظر بدنی در وضعیت خوبی هستم . به هر حال شرایط حالا طوری است که باید روی نیمکت بنشینم

 
تیم فوتبال استقلال تهران که این روزها اردوی آماده سازی خود را در جزیره کیش و هتل پارمیس این شهر برپا کرده ، عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف منتخب کیش خواهد رفت تا نفرات تیم بهتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند . علیرضا نیکبخت واحدی ، بازیکن کهنه کار استقلال در خصوص شرایط تیم و مسائل مختلف گفت و گویی را با سایت گل انجام داده که می خوانید :
 
*شرایط استقلال را چطور می بینی ؟
 
شکر خدا وضعیت خیلی خوبی در کیش داریم و تیم در آرامش کامل تمرینات آماده سازی خود را مرور می کند . در این اردو برنامه ریزی خیلی خوبی انجام گرفته و همه چیز روی روال است و من امیدوارم بتوانیم از این فرصت خوب بهترین استفاده را برای آمادگی تیم ببریم .
 
*وضعیت خودت چطور ؟
خب وضعیتم که خوب است ، در این مدت تمرینات خیلی خوب و با برنامه ای را پشت سر گذاشتم و از نظر بدنی در وضعیت خوبی هستم . به هر حال شرایط حالا طوری است که باید روی نیمکت بنشینم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم و باز هم در خدمت استقلال باشم .
 
*بازی مقابل ملوان را چگونه ارزیابی  می کنی ؟
ببینید ، هر بازی برای ما از این به بعد حکم یک فینال را دارد . ما شرایط حساسی در جدول داریم و برای حفظ جایگاه مان در صدر جدول بازی ها و تکرار قهرمانی نباید هیچ لغزشی داشته باشم و امتیاز از دست بدهیم . خب ملوان هم تیم خیلی خوبی است ، آنها با اسکوچیچ تیم هجومی را ساخته اند که توانسته تیم هجومی را درست کند و فوتبال واقعی را ارائه دهد . در هر حال استقلال همیشه در مقابل تیم هایی که فوتبال واقعی ارائه می دهند بهتر و راحت تر بازی کرده تا تیم هایی که با ضد فوتبال کار می کنند . امیدوارم که بتوانیم با پیروزی در این بازی یک قدم به قهرمانی بازی ها نزدیک تر شویم .
 
*حضور ایمان مبعلی را در استقلال چطور می بینی ؟
خب ایمان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ماست که هم تکنیک خوبی دارد و هم می تواند با تجربه اش به استقلال کمک کند . باید حضور او را در تیم به فال نیک بگیریم و شک نکنید که بودن او در استقلال خیلی موثر خواهد بود .
 
*در خصوص برنامه سازمان لیگ چه نظری داری ؟ بازی در امارات و سه روز بعد هم بازی در اهواز .
ببینید استقلال در امارات نماینده 75 ملیون ایرانی است و برای دفاع از وجهه و اعتبار نام ایران با الجزیره بازی می کند . به نظر من مسئولین باید نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشند تا تیم هم این شکل لطمه نخورد . خب ما با دو پرواز به اهواز برمی گردیم و باید جلسات تمرینی مان را هم داشته باشیم ولی با این برنامه قطعا این استقلال است که ضربه می خورد و من امیدوارم که در این برنامه ریزی تجدید نظر صورت بگیرد .
 
*فکر می کنی با این روند استقلال بتواند از قهرمانی پارسال دفاع کند ؟
به هر حال استقلال الان در صدر جدول قرار دارد و همه چیز دست خودمان است  . همانطور که گفتم اگر امتیاز از دست ندهیم و با هوشیاری در چهار بازی باقی مانده به میدان برویم هیچ چیز دیگری نمی تواند استقلال را از قهرمانی دور کند .